Vyhledávání
Naše nabídka
Přihlášení zákazníka
Jméno
Heslo

Nákupní a reklamační řád

Úvod » Nákupní a reklamační řád
Ceny
 
Všechny ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. 
 
Dopravné je po celé ČR ZDARMA !!!  Na SLOVENSKO je dopravné viz. odst. "Platba" a "Doprava".
!!! V našem internetovém obchodě Bagstore.cz platíte pouze cenu za zboží uvedenou u produktu,
bez jakýchkoliv příplatků - poštovné, balné i dobírka - vyjma Slovenska.
 
 
Objednání
 
Zákazník musí uvést v objednávce platnou fakturační i dodací adresu ( adresu, na které bude k zastižení přes den, např. do práce ), další kontaktní údaje včetně telefonu a e-mailu a zvolit způsob úhrady. Odesláním objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky. Po obdržení Vaší objednávky ověřujeme, zda je zboží k dispozici a maximálně do 24 hodin Vám objednávku a termín dodání potvrdíme emailem. Prosíme kontrolujte si stav vaší emailové schránky, protože se stává, že vám zpráva nemůže být doručena z důvodu vaší plné emailové schránky. Vyhrazujeme si právo objednávku odmítnout, pokud nelze zajistit dodávku zboží nebo pokud je zadaná doručovací adresa zjevně pochybná. O této skutečnosti Vás budeme informovat.
Registrace kupujícího není povinná, ale je vhodná k urychlení dalších nákupů v internetovém obchodě Bagstore.cz, příště již nemusíte vyplňovat své údaje. Pokud chcete využít slevových karet SPHERE k nákupu zboží vyjma ratanového nábytku, zadejte v objednávce do poznámky EAN kód vaší karty a my vám po ověření kódu slevu odečteme z ceny zboží.
SLOVENSKO - zatím je možné dodávat na Slovensko zboží balené v kartonech tj. sedací vaky, kancelářské a konferenční židle, dispečerská křesla, barové židle a křesílka. Ostatní komerční sezení, sofa a ratanový nábytek zatím pouze osobní odběr po dohodě. Zboží expedujeme ihned z výroby přímo až k vám na dodací adresu.

 
Platba
 
Zákazník v ČR si může zvolit platbu převodem na účet nebo platbu na dobírku. Při ceně zboží od 10000 Kč výše požadujeme pouze platbu převodem na účet. Taktéž je pouze  "platba předem na účet" uvedena u jednotlivých kusů některých produktů - Sofa a komerční sezení, a dále pak u vícemístných lavic do čekáren i v cenách do 10000Kč. Při platbě převodem pošle kupující částku na náš účet, a po té mu bude zvolené zboží expedováno. Při platbě dobírkou zákazník zaplatí zboží při převzetí. Nejpozději do 15 dnů po uskutečnění platby na náš účet nebo na dobírku Vám bude odeslána faktura e-mailem popřípadě poštou. Ve vyjímečných případech lze zaplatit hotově, tj. při osobním převzetí zboží ze skladové zásoby, ale pouze po předchozí domluvě.
SLOVENSKO - z důvodu vyšších bankovních poplatků při převodu peněz je možná pouze platba na dobírku, a to už v ceně dopravy !!!
                       
 

Expedice a doprava
 
Zboží bude vždy expedováno v nejbližším možném termínu. Pokud bude zboží na skladě, bude expedováno již následující pracovní den, po vyřízení objednávky ( tzn. dodání do 2-3 pracovních dnů ). Pokud nebude skladem, bude zboží expedováno v termínech dle charakteru vámi zvoleného zboží, tj. sedací vaky, kancelářské židle a sofa do cca. 2-3 týdnů, kancelářské židle v látce Phoenix cca. 4-5 týdnů, křesla Concorde a Maxima do 5-8 týdnů. Ratanový nábytek do 14 dní. Volba dopravy je závislá na charakteru a množství objednaného zboží. Sedací vaky a kancelářské židle budou kupujícímu zaslány Českou poštou, křesla Concorde a Maxima, komerční sezení a sofa budou zákazníkům expedovány převní firmou přímo z výroby za níže uvedených podmínek. Ratanový nábytek bude expedován přepravní službou a v ceně dopravy (popř. doprava zdarma) není zajištěno stěhování zboží ani jeho montáž. Řidič pomáhá se složením zboží za první dvěře nebo vrata v určeném čísle popisném uvedené dodací adresy. Zákazník bude o termínu dodání informován dopředu a musí počítat s tím, že by měl být při skládání zboží osobně přítomen a popř. si sjednal pomocníka. (Řidiči přepravních firem jezdí obvykle sami). Termín dopravy je závislý na jeho expedici z výroby, nelze jej dlouho skladovat. Zákazník o termínu expedice a dopravy bude dopředu informován telefonicky nebo e-mailem. Pokud zákazník nebude s daným termínem souhlasit, je možné uskutečnit druhý termín dopravy, který již však bude zpoplatněn částkou 1000 Kč, kterou vybere řidič při předání zboží zákazníkovi. Taktéž pokud zákazník nezajistí převzetí zboží na uvedené adrese i v první termín dopravy, tzn. že dojde k druhému doručení (termínu dopravy), zaplatí zákazník opět částku 1000 Kč za opětovné doručení. Pokud je zákazníkem uvedená dodací adresa v pěší zoně nebo jiném zákazu vjezdu apod., musí mít zákazník zabezpečeno povolení k vjezdu do takového dopravního omezení a složení zboží před číslem popisným uvedené dodací adresy, popřípadě může zajistit složení zboží do jiných prostor max. do 5 km od místa původní dodací adresy. To vše platí u dodání jednotlivých kusů, pokud objednáte větší množství nebo více sestav, tak se samozřejmě termín určí po domluvě se zákazníkem.
SLOVENSKO - vzhledem k velikosti kartonů je zatím doprava zajištěna společností TOPTRANS (možnost sledování zásilek, kontakt s řidičem ap.) - ke každé zásilce s dodací adresou na Slovensku bude po přijetí objednávky připočten poplatek za dopravu dle vzdálenosti - za každý balík, a to už včetně DOBÍRKY !!!!!
 Např. Bratislava do 15 kg 550Kč vč.DPH a dobírky (židle do 30 kg 790Kč vč.DPH)
           Košice do 15 kg 680Kč vč. DPH a dobírky (židle do 30 kg 930Kč vč.DPH)

Zásilka
 
Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je přizpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. U zboží bude přiložen český návod k použití, návod na čištění a záruční list. U snímatelných potahů určených k praní dbejte pokynů na textilní etiketě nebo v návodu na čištění. Během používání dochází k mírné ztrátě objemu. Jedná se o přirozený jev a je s ním třeba počítat u všech výrobků této konstrukce. Toto však nemůže být předmětem reklamace. Pro případné doplnění si v naší nabídce můžete objednat náhradní náplň a doplnit tak sedací vak podle potřeby díky bezpečnému dvojitému uzávěru náplně.
Všechny sedací vaky procházejí důkladnou kontrolou a splňují tak vysoký standart kvality.
 
 
Převzetí zboží
 
Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží ( a případné další poplatky  poštovné, balné, dobírka ) uvedenou v objednávce. Pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat a zaplatit závazně objednané zboží, prodávající má právo vyřizování dalších objednávek tohoto nakupujícího pozastavit, případně odmítnout.
Pokud zboží při převzetí jeví známky špatné manipulaci nebo je poškozený obal, je kupující povinen tuto skutečnost ihned reklamovat u přepravce a sepsat o tom protokol. Za poškození při přepravě nenese prodávající odpovědnost.
 
 
 
Vrácení zboží
 
Kupující má na základě zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží ( platí jen pro koncové uživatele ). Kupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené ( prodávající nevrací částku zaplacenou za balné, poštovné a dobírku, pokud byla zaplacena ), za splnění následujících podmínek:
a) vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené a musí být zabaleno v neporušeném originálním balení,
b) dále vrácené zboží bude zasláno na náklady kupujícího na poštovní adresu prodejce (Křivenická 406/2, 18100 Praha 8) doporučenou zásilkou, nikoliv na dobírku ( takové zboží nebude převzato ),
c) u vráceného zboží budou doklady k zásilce tj. odstoupení obsahující identifikaci spotřebitele, důvod odstoupení a číslo bankovního účtu, datum a podpis, záruční listy, návody, faktury, dodací listy, popř. doklad o zaplacení dobírky nebo doručení zásilky,
d) takto vrácené zboží bude prodávajícím překontrolováno a následně bude vyplacena částka na bankovní účet uvedený kupujícím.
V případě, že nebudou splněny výše uvedené podmínky, nebudeme odstoupení akceptovat a zboží bude vráceno zpět na náklady kupujícího.
 
 
Záruka a reklamace
 
Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě Bagstore.cz se řídí platnými zákony ČR. Na sedací vaky a kancelářské židle serie Classic je záruční doba je 24 měsíců a vztahuje se na veškeré zjevné a skryté vady, které ovlivňují funkčnost a řádné použití zboží. Na kancelářské židle serie Smart je záruční doba 36 měsíců ( jen u modelu 1580 je 60 měsíců) a u serií Studio Plus a Global je záruční lhůta 60 měsíců. Na ratanový nábytek je záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží, které vzniká jeho používáním a škody způsobené nadměrným namáháním a přetěžováním nebo nesprávným používáním. Dále se záruka nevztahuje na škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací, změnu objemu vnitřní náplně pytle nebo vyblednutím barev látky potahu způsobené neodborným čištěním. K uznání záruky je potřeba faktura, kterou jste od nás ke zboží obdrželi, dále doklad o zaplacení a dodání zboží, které je reklamováno. Reklamované zboží bude zasláno na adresu Vladimír Kučera, Křivenická 406/2, 18100 Praha 8 na náklady zákazníka nebo dle domluvy.
Reklamace se oznamuje e-mailem na adresu info@bagstore.cz nebo doporučeným dopisem na adresu provozovatele tohoto internetového obchodu.
 
 
 
Objednání zboží a využití dalších služeb znamená souhlas s tímto " Nákupním a reklamačním řádem ".
 
Nákupní a reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti 1.12.2008